Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely využíváme soubory cookies. Více informací 

Kamenná prodejna
 
Březinová Danuše
Jeremenkova 846/16
70300 Ostrava - Vítkovice
tel: +420 604 360 028
napište nám
Otevírací doba:

Po 09-12 13-16
Út 09-12 13-17
St 09-12 13-16
Čt      09-18
Pá 09-12 13-16

 


Úvod » Šicí stroje » Šicí a vyšívací stroj Bernina 570QE + BSR


        

Šicí a vyšívací stroj Bernina 570QE + BSR

Šicí a vyšívací stroj Bernina 570QE + BSR

skladem

 

Dostupnost: do 3 dnů
Číslo produktu: B570QE
naše cena bez DPH: 49 579 Kč
naše cena s DPH (21 %):
59 990 Kč

do košíku:
  ks  

Šicí a vyšívací stroj Bernina 570QE

Při osobním vyzvednutí šicího stroje v kamenné prodejně Ostravě Vítkovicích, Jeremenkova 846/16 ZDARMA zaškolení a poradenství. 

Bernina 570QE je model, který vyniká svou kompaktností, kvalitou, kreativitou při šití, vyšívání a krásným vzhledem. Je vyroben z materiálů nejvyšší jakosti.

Bernina 570QE je šicí stroj pro velmi kvalitní šití s výbavou a s důrazem pro patchwork a quit. 
Dokoupením vyšívacího modulu výrazně rozšíříte možnosti a kreativitu Vašeho stroje Bernina 570QE a z Vašeho šicího stroje se stane plně vyšívací stroj, který zvládne plošné vyšívání nebo quiltování ve vyšívacím rámečku zcela sám. 
Pomocí vyšívacího software Bernina Designer si můžete vytvářet vlastní šicí nebo vyšívací motivy.

 

Již v základní výbavě stroje je regulátor stehů Bernina BSR.
Regulátor stehů BERNINA (BSR) je zkonstruován tak, aby Vám pomohl zvládnout techniky šití volným pohybem, a aby stehy zůstaly stejně dlouhé i při různých rychlostech posuvu látky. BSR dodá i začátečníkovi více sebedůvěry a zkušenému quiltaři více jistoty.

Větší pohodlí při šití a vyšívání s kolenní pákou (FHS). 
S kolenní pákou FHS můžete zdvihat a spouštět patku. Při zdvihu patky se zároveň uvolní napětí nitě a zasunou zoubky podavače, aniž byste museli rukama pustit svůj projekt.

 

HLAVNÍ FUNKCE

Bernina systém chapače CB - kyvný chapač s velmi krátkou dráhou náběru nití zaručuje lehké, snadné a velmi kvalitní stehy při šití všech materiálů, včetně několika vrstev jeansoviny.

LCD display - 4,3 palcová (10,92cm) barevná dotyková obrazovka, stejná jako u B 560 / B 580

Tlačítko start/ stop - umožňuje ovládat stroj i bez nožního ovladače. Obzvlášť komfotní řešení pro dlouhé stehové frekvence

Táhlo pro nastavení rychlosti stroje na stroji

BSR funkce pro rovný a entlovací steh - systém hlídá rychlost Vašeho volného quiltování nebo vyšívání. Nastavíte si délku a šířku stehu a jen šijete. Stroj se přizpůsobí Vaší rychlosti šití tak, aby stehy byly vždy stejně dlouhé dle zadaných parametrů.

Kolenní páka BERNINA Free Hand System (FHS) - použití kolenní páky pro volné ruce, uvolnění horního napětí a spuštění zoubků při zvednuté patce.

LED osvětlení šicí plochy - ano
Délka volného ramene vpravo od jehly- 190 mm (7,5´´)

Poloha jehly nahoře/dole - podle toho jak si zvolíte, jehla automaticky při zastavení stroje zůstane v horní nebo dolní pozici.
Maximální rychlost šití (stehů za minutu) 
- 900
Maximální rychlost vyšívání (stehů za minutu) - 680

Kontrolní čidlo horní niti - ano
Režim kombinace / Kombinace stehů - ano

Ovládací pedál s funkcí back-kick (polohování jehly nahoru/dolů) - ano

Navlékač nitě do jehly - velmi ulehčuje navlékání nitě do jehly

Zrcadlové otáčení vzoru

Otáčení vzoru
Změna velikosti vzoru

Nastavitelný přítlak patky - ano

Paměť dlouhodobá - u zvolených stehů

Paměť krátkodobá - u zvolených stehů

Pozice jehly - 11 pozic jehly pro Vaše pohodlnější šití 

Ořez nitě

Zpětný chod

USB propojení pro PC - ano

Rozhraní USB pro USB flash disk - ano

Maximální délka stehu - 5 mm

Maximální šířka stehu - 5,5 mm

Režím ECO - ano


ŠITÍ

Celkový počet šicích programů u tohoto stroje je 642 (220 šicích programů + 422 znaků v 5 abecedách)

Automatická knoflíková dírka, manuální knoflíková dírka,steh pro přišívání knoflíku,měření velikosti knoflíku pro knoflíkovou dírku přímo na obrazovce.

 29 x běžné stehy včetně látacích stehů a bláznivých programů

180x dekorativní stehy včetně quiltovacích
50x vyšívací vzory v paměti stroje

24 x quiltovací stehy

11 x knoflíkové dírky

5x abeceda (422 znaků)

Kreativní konzultant - poradce ve Vašem stroji máte ihned k dispozici

Charaktery - vyšívací vzory s horizontálním náhledem

Opakování vzorů

 

 ZÁKLADNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ

patka BSR č.42 - regulátor stehu

5 cívek na spodní nit (jedna je v cívkovém pouzdře)

Základní patka pro šití vpřed/vzad č.1

Senzorová utomatická patka k šití knoflíkových dírek s posuvným měřítkem č.3A

Zipová patka č.4

Patka pro slepý steh č.5

Otevřená vyšívací patka č.20

Patchworková patka 1/4 inch č.37

FHS - Kolenní páka pro zdvih patky

Ovládací pedál s funkcí polohování jehly nahoru/dolů

Elektrická šňůra

Schránka na příslušenství

Taška pro přenášení stroje

Násuvný stůl zvětšující volné rameno

Vodítko švu
Sada jehel
Pravé vodítko švu
Kompenzační podložka
Páráček
Šroubovák, červený
Šroubovák torx, zahnutý
Štětec na prach
Olejnička
2 pěnové podložky
3 odvíjecí kotoučky

 V základní výbavě stroje Bernina 570QE NENÍ vyšívací modulv případě, že budete chtít vyšívat plošné výšivky v rámečku, je potřeba zakoupit samostatně.

 

Volitelné PŘÍSLUŠENSTVÍ ke stroji K DOKOUPENÍ naleznete zde.

VYŠÍVACÍ MODUL pro vyšívaní zakoupíte zde.

  

 

Produkty ze stejné kategorie

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.