Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely využíváme soubory cookies. Více informací 

Kamenná prodejna
 
Březinová Danuše
Jeremenkova 846/16
70300 Ostrava - Vítkovice
tel: +420 604 360 028
napište nám
Otevírací doba:

Po 09-12 13-16
Út 09-12 13-17
St 09-12 13-16
Čt      09-18
Pá 09-12 13-16

 


Úvod » Šicí stroje » Šicí stroj Brother NV55 AKCE


        

Šicí stroj Brother NV55 AKCE

Šicí stroj brother NV55 AKCE

akce

skladem

 

Dostupnost: do 3 dnů
běžná cena 12 290 Kč
naše cena bez DPH: 9 496 Kč
naše cena s DPH (21 %):
11 490 Kč

do košíku:
  ks  

Šicí stroj Brother NV55  Akční cena 11490,- Kč

 

Pokud si šicí stroj vyzvednete v naší prodejně, odborně Vám stroj předvedeme.

*** Nová, inovovaná verze vítěze D-testu stroje Innov-Is 55 ***

Totožné funkce, totožné technické provedení,vylepšený design panelu

Kompaktní jednojehlový elektronický stroj nové generace řady INNOV-is

•Velice oblíbený šicí stroj Brother NV55 Fashion Edition patří ke špičce klasických elektronických strojů Brother pro všeobecné použití. Je vhodný pro patchwork i quilting. Tento stroj překvapí svými možnostmi a zároveň jednoduchostí ovládání. Součástí příslušenství je rozšířená sada 5 patek.

•Stroj se vyznačuje spolehlivostí, příjemnou a jednoduchou obsluhou a nadčasovým designem vypracovaným do posledního detailu. Velice nápaditý je i přepravní karton stroje.

•Kvalitní a přesné zpracování vnitřního ústrojí zajišuje tichý chod, přičemž je zachována síla a průraznost i pro zpracování těžkých materiálů.

•135 užitečných, dekorativních stehů z toho 10 druhů knoflíkových dírek automaticky šitých přesně na rozměr knoflíku . Vybrané dekorativní stehy lze šít zrcadlově.

•Volba stehů se u vybraných základních stehů a knoflíkových dírek provádí přímo tlačítky, speciální stehy se vyvolávají kombinací čísel konkrétního stehu. Na displeji se ukáže požadovaný typ patky, aktuální délka stehu a šířka cik-caku. Tyto hodnoty lze v případě potřeby zvětšit nebo zmenšit pomocí tlačítek u displeje. Šířka cik-caku je až 7mm, délka stehu 4,5mm.

•Stroj má v paměti písmena se kterými lze vyšívat např. monogramy .

•Jedinečný automatický navlékač nitě, který umožní zcela jednoduše navléknout nit do očka jehly. Tento systém naleznete pouze u strojů Brother

•Sedmiřádkový podavač pro perfektní podávání šitého materiálu.

•Volba polohy jehly při zastavení - nahoře nebo v materiálu výhodné u operací šití rohů ,našívání kapes a.t.d.

•Volba automatického zapošití na začátku a konci šití pomocí tlačítka umístěného pod displejem stroje.

•Možnost zapošívání uprostřed šití pomocí tlačítka na hlavě stroje.

•Možnost šití i bez ovládacího pedálu pomocí jezdce na hlavě stroje a tlačítka START/STOP. Rychlost šití ovlivňuje poloha jezdce.

•Rychlá příprava stroje pro šití po jednoduchém vložení cívky spodní nitě do cívkového pouzdra bez otáčení ručním kolem. Průhledný kryt umožňuje sledovat zásobu nitě na cívce v cívkovém pouzdře.

•Rychloupínací systém patek SNAP on umožňuje bleskově vyměnit šicí patku bez použití šroubováku.

•Velice jednoduchý systém navíjení spodní nitě na cívku. Při cívkování se odpojí jehelní tyč, která se při samostatném cívkování nepohybuje, tudíž není nutné vyvléknout nit z jehly.

•Možnost šití uzavřených dílů okolo volného ramene stroje

•Snadné spuštění podavače pod stehovou desku třeba při volném kviltování nebo našívání knoflíků.

•Tlačítko pro zafixování polohy patky přo přešití vysokých stehů

•Moderní a jasné osvětlení pomocí LED diod

•Pro přepravu nebo skladování má tento stroj pevný plastový kufr

•Dvoujehla pro ozdobné nebo dvoubarevné šití

Příslušenství

  • Sada CSP1 (  F002N – Patka pro úzký lem (7 mm) • F004N – patka pro skrytý zip • F005N –Patka prošívací / Quiltovací • F021N – Patka pro našívání flitrů • F067 – Patka pro našívání paspulek)
  • Patka na knoflíkové dírky
  • Patka overloková
  • Patka pro šití monogramů
  • Zipová patka
  • Patka pro slepý steh
  • Patka pro našívání knoflíků
  • 3 ks cívek
  • Páráček
  • Šroubováky
  • Dvoujehla
  • Pinzeta

 

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.